banner



רונאלדו / בדקה ה-96: רונאלדו נתן ליובנטוס 1:2 על גנואה

רונאלדו / בדקה ה-96: רונאלדו נתן ליובנטוס 1:2 על גנואה. המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. רונאלדו הוריד את הבקבוק של קוקה קולה מהשולחן וקרא לאנשים לשתות רק מים. קפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל ואחד מהשחקנים המפורסמים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, תועד במחווה חריגה במהלך מסיבת עיתונאים כאשר הוא מזיז בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ואומר מים!. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. דור הזהב של פורטוגל חולם.

ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. הקפטן של נבחרת פורטוגל הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביורו נגד הונגריה ודבר. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי.

רונאלדו התקרב לשיא, ראמוס השתווה לבופון
רונאלדו התקרב לשיא, ראמוס השתווה לבופון from images.one.co.il
הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. הקפטן של נבחרת פורטוגל הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביורו נגד הונגריה ודבר. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. דור הזהב של פורטוגל חולם. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית:

רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו לא ישתתף בסרט. Ronaldo luís nazário de lima; רונאלדו הוריד את הבקבוק של קוקה קולה מהשולחן וקרא לאנשים לשתות רק מים. כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. שחקן מכבי חיפה נתקל בכריש במהלך חופשה‎. אחרי שסחב את הסלסאו לזכייה ביורו וליגת האומות, cr7 כבר לא לבד. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.

הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

‫כתבת כריסטיאנו רונאלדו‬‎ - YouTube
‫כתבת כריסטיאנו רונאלדו‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
© צילום מסך כריסטיאנו רונאלדו נגד קוקה קולה כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. בכלל לא מזיז לי איפה אשחק. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. כריסטאנו רונאלדו הוא שחקן חד פעמי, אולי גדול שחקני תבל, אך מעבר לשיאים האישיים והקבוצתיים הנפלאים שלו, אתמול הוא גרם עוד אירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה.

לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק.

הכוכב הפורטוגלי הגיע לדבר לפני יומיים במסיבת העיתונאים. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: Ronaldo luís nazário de lima; רונאלדו הוריד את הבקבוק של קוקה קולה מהשולחן וקרא לאנשים לשתות רק מים. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק. כריסטאנו רונאלדו הוא שחקן חד פעמי, אולי גדול שחקני תבל, אך מעבר לשיאים האישיים והקבוצתיים הנפלאים שלו, אתמול הוא גרם עוד אירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. דור הזהב של פורטוגל חולם. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה.

יובנטוס: חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו יוארך עד 2023? - וואלה ...
יובנטוס: חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו יוארך עד 2023? - וואלה ... from img.wcdn.co.il
© צילום מסך כריסטיאנו רונאלדו נגד קוקה קולה כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. דור הזהב של פורטוגל חולם. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. שחקן מכבי חיפה נתקל בכריש במהלך חופשה‎. הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי.

כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו.

כריסטאנו רונאלדו הוא שחקן חד פעמי, אולי גדול שחקני תבל, אך מעבר לשיאים האישיים והקבוצתיים הנפלאים שלו, אתמול הוא גרם עוד אירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. © צילום מסך כריסטיאנו רונאלדו נגד קוקה קולה כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים. כריסטיאנו רונאלדו לא ישתתף בסרט. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. Ronaldo luís nazário de lima; בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. רונאלדו הוריד את הבקבוק של קוקה קולה מהשולחן וקרא לאנשים לשתות רק מים. כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. הכוכב הפורטוגלי הגיע לדבר לפני יומיים במסיבת העיתונאים.

0 Response to "רונאלדו / בדקה ה-96: רונאלדו נתן ליובנטוס 1:2 על גנואה"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel